Ash Nic
Web Developer and Designer in USA
הפרק של שבאבניקים עונה 2 ממשיך בעלילה הכל כך מיוחדת שלו
גדליה שנפגע מחבורת השבאבניקים מבקש מראש הישיבה הקודמת שלו להחזיר אותו לישיבה. הוא מספר לו על הישיבה שהם ניסו להקים ועל המיקום הבעייתי שלה, הרב עונה לו שלמרות מה שהוא חושב זה דווקא רעיון מעולה, הוא מסביר לו שרב אמיתי צריך להגיע למקומות הנמוכים, לאיפה שצריך אותו ולא לאיפה שקל, ושגם כל ישיבה מתחילה מ-10 בחורים באיזה מחסן נטוש וישיבה של 1,000 איש לא קמה ביום אחד. הוא גם מספר לו שפעם ישיבת חברון המעטירה הייתה שם.
בינתיים מאיר ולייזר מטיפים מוסר באבינועם על זה שהוא בכלל לא רוצה להתפלל במניין ואוליי בכלל לא, ושהוא מתבייש לגמרי בהיותו חרדי. אבינועם משתכנע מדברי הטעם שלהם ולמרות כל הקושי יוצא לרחוב ועושה את הדבר הבלתי אפשרי מבחינתו והוא לגייס מניין ברחוב.
השבאבניקים הביאו לו ברמצע הפרק רמקול כדי שיצעק ברחוב וינסה לגייס מניין למרות כל הבושה, גדליה שרואה את זה מהצד משתכנע ומוכן להישאר ולעזור להם להקים ישיבה אמיתית ולא בשביל קומבינה כלשהי.
סןף דבר: השבאבניקים מצליחים לגייס מניין ברחוב החילוני ומקיימים תפילה עם פסיפס מדהים של כל חלקי החברה הישראלית.