maya (✪▽✪)

gay in Costa Rica

maya (✪▽✪)

gay in Costa Rica

Read my blog

hello!!!

my name is maya ( • ̀ω•́ )ᕤ✧ im your friendly neighborhood 14 y/o voice actor!

let's see! ummm...about myself ! yeah!

im american born, mentally ill (ask if u want to know), autistic, physically ill, not very able-bodied, gender questioning! (i think!), pretty fucking gay dunno my sexuality tho...but im attracted to all genders, buddhist and an immigrant (to costa rica), an abuse survivor and a sexual assault survivor

i dont have any specific pronouns...i dont mind if u use she/her as long as u remsmber im not cis although i kinda prefer they/them more. he/him is ok too

i do have a dont follow if list so..!

☆ dont follow if u dont follow the basic byf criteria (ur transphobic, homophobic, racist, sexist, etc)

☆ ur kin w my friends or i

☆ u hate my special interests or think u love them more than me (u can still talk to me ofc if u like the series! sorry it's just uh...i love....these sm they're v important to me) which include: pokemon, ace attorney, the world ends with you, ghost trick, xxxHOLiC, ghost stories (eng dub) (LOL I KNOW IT'S DUMB) makoto shinkai films (esp kimi no na wa) the girl who leapt through time, wolf children

☆ you post trans headcanons or sexuality headcanons without tagging them. (it upsets me for some reason probably because of my autism n stuff)

☆ you're toxic

☆ you think rape is OK or ship incest or pedophelia

☆ your name is johnny/skylar

☆ you support trump in any way

i have what some would call "ids" but i dont really like saying that?? aa so these are just...characters i relate to and tag as but pls dont follow if u think ur them (depending on the situation i may let u follow, just not if ur kin with my major "mes"

maya fey (ace attorney)

athena cykes (ace attorney)

edea lee (bravely default)

eevee (pmd:eos)

takane "ene" enomoto (kagerou project/mekakucity actors)

gumi megpoid (vocaloid)

i can't think of any more currently but i'll be updating this frequently so??

also i tag as LOTS of characters and usually those i voice act as and relate to so.....if ur uncomfy w that im sorry.

ALSO....!!!!!!! my friends have ids too! these are literally them! dont follow if ur them ty!

ev:

kinomoto sakura (card captor sakura)

yamaguchi tadashi (haikyuu!!)

cade:

edward elric (fullmetal alchemist)

ringabel (bravely default)

sora (kingdom hearts)

ema:

xion (kingdom hearts)

ema skye (ace attorney)

rise:

rise kujikawa (persona 4)

camilla (fire emblem fates)

yuna (final fantasy x)

zoe:

ominas crowd (bravely default)

rory:

li syaoran (tsubasa)

kenma kozume (haikyuu!!)

that's it for