Ayie

Melaka

Ayie

Melaka

Assalamualaikum :) . Zufayri bin Mat Zam nama sebenar aku :) . Membe-2 panggil Ayie:* . Umur ? baru SatuLima , Lepasan PMR lah katakan :) hohohoho .Sikap aku pulak ? Pemalu,Pemendam,Pantang nampak makanan :') .Tak suke meluahkan perasaan dekat STRANGERS :) , Suka melepak,No merempit,Jarang keluar malam, Bila mula-2 kenal memang cakap aku nie sombong tapi bila dah kenal akulah lah orang yang paling banyak songeh ! :* hahahah .

Kawan baik ? entahlaa . kat dunia nie terlalu ramai 'FAKE FRIENDS' -,- . Susah nak dapat kawan yang betul-2 memahami aku . Kadang , terase jugak nak dapat kawan yang betul-2 dapat memahami aku . Sentiasa berada disisi aku. Tak kira senang atau susah dia sentisa berada disisi aku. hmm kalau dapat kawan senang memahami :'(

BERCINTA ? huh aku dah bosan bab-2 bercintan-cintun nie . Aku serik , Serik dengan perangai perempuan(bukan semua) . Selalu ditinggalkan ? itu aku . Aku nie jenis yang senang berharap . Entahlaa , aku pon tak tahu kenape aku nie senang sangad berharap walaupon aku tahu yang dia tak akan jadi milik aku ? . huh SAD :'( . Tapi salah dia jugak sebab mengatal panggil aku SAYANG . DAMN . ingat aku nie ape ? Tak ade persaan kew ahh . bodoh betullaaa -,- . Aku benci perempuan yang bagi harapan dekat lelaki nie ? SHIT . Pernahlaa jugak bercinta . Setahun lebih kitaorang kapel lepastuu putus . hmm jodoh takade nak buat mcm mane ? :'( . Aku SINGLE :)

  • Work
    • Masih Bersekolah :')
  • Education
    • TBSS