beyza

Topuklu ayakkabıyı sevmiyo veya beğenmiyo olmamdan değil. Converse veya Lacoste giyiyorum ya.Bazıları gibi sexy olamadım yani hiç bi zaman,denemedim de gerçi.

Lüks restorantlarda değil de; Burger King,KFC'den yemek yiyorum hala.Elit falan da değilim yani.

Nutellayı severim ama deliler gibi yemem,fiskobirlik fındık ezmesi;Sen keşfedilmemiş bi aşksın.

Popüler kültürle de alakam yok yani.
Kısa elbiselerim,gece kıyafetlerim yok. 5 tane kotum,4 şortum,bir sürü tişört ve tonlarca gömleğim var.Yani şık da değilim.

Yüzlerce sevgilim olmadı,herkesle muhabbetim yok.Çok güzel de değilim.
Kendim dahil kimseyede güvenmem.Aşka inanmıyorum.Hep söylerim,Aşk yoktur bağımlılık vardır.Bana göre.Zaten 16 yaşında bi' insan aşk hakkında ne bilebilir ki. Saçma yani. Ben bilmezken 13 yaşında minigin duvarında aşk,ızdırap,dram,gözyaşı yüklü şeylerin olması da cok garip. Gülüyorum size. Agzımla degil ama.

Çok arkadaşım yok sayılı dencek kadar az yani. Az insan çok huzur sözüne şiddetle katılıyorum. Yani benim fotograflarıma '' ohaaaa ♥ forrrrrrr ♥ benim buuuuuuu!'' diye kıcını yırtan arkadaslarımda olmadı:DDdD.dDD:DDD:DD:DD Neyse.
Yaşımdan olgun davranmam,davranmak istemem daha dogrusu.Bir kere genc oluyoruz.Yapabildigimiz kadar mallık yapmak hepimizin hakkı.He bi de ; ne olursa olsun gülümse.Çünkü başka hic bir bokun yok.