1000 RT

Twitter

Öncelikle takip ettiğiniz ve yazıyı okudğun için teşekkürler. BinRT bendeniz tarafından kurulmuş RT hesabıdır.

Hesabı kurmamdaki amaç yeni insanlarla tanışmak tweetlerini RT'lemek. Tabi arada kendim için de RT yapmıyo değilim.

BinRT'ye zamanla kişiler çoğaldıkça eleminasyon yapmak açısından bazı kurallar koymak zorunda kaldım.

Öncelikle diğer RT hesapları gibi tweetlerinizi beğenip beğenmeme lüksüm yok. Zaten bana yolladıysanız o tweeti kendinizde severek yazmışsınızdır di mi.

Hergün saat 8-9 arası 1 adet tweetinizi RT yapmaktan çekinmiyorum. Aynı gün içinde atılan 2 ve 3. linkler anında silinmektedir.

Tweetlerinizi bana gönderirken teşekkür etmek diğer bir istediğim unsur. Çünkü trilyon tane tweetin linkini kopyalayı yapıştırmakta bişi yok. Ancak teşekkür ile yazarsanız bu yazdığınız tweete ve bana saygınızı gösterir. Bende önemli olduğunu düşünür ve RT yaparım. Teşekkürsüz yazılan tweetleri sıkılmadan silen bi insanım.

Sizin kişisel profilinize girip " yaa kanka şu bizim 2-3 tweeti de RT yapsana xD " tipindeki istekleriniz anında silinir. Tipinize gıcık olduysam spamlarım bile o derece.

Bizi niye RT'lemiyon gibi mentionlar yollamanıza gerek yok 32 000 tane adamın profiline girmem imkansız.

Rtweet hesapları açıp bni takip dip kişisel profil linkinizi atarak rt istemeyiniz. Zaten burdan takip ediyoz ne farkeder gibi yanlış düşüncelere kapılmayın çakarım kafayı ehhhem yani yok yapmıyorum öyle rt.

Daha aklıma geldikçe eklerim buraya.

BinRT ne yapar kısmına gelinirse...

Hesap bir decke yani listeye bağlı günün herhangi bir anında otomatik rtweet yapar.

BinRT fenoları diye bir husu var. Bana hergün üşenmeden link yollayan adamları tuttuğum bi liste var. Her Cuma günü bu kişilere #FF verilmekte. Listeye ulaşmak için tıklayınız.

Hesap takip edeni takip ederim ile kasılmakta. Beni takip ettiysen 2 gün içinde dönerim. Dönmezsem hiç senin olmamışım. Aynı konu unfollow ile de geçerli. Beni unfollow edersen 2 gün içinde unfolow yiyebilirsiin.

Arada sırada #tag organizasyonu yapıyorum 100-150 kişi katılıktan sonra bırakıyorum TT olması hiç umrumda değil (Zaten hiç omadı ehe).

Bana sormak istediğiniz bir şey var ise bir DM uzağınızdayım.

  • #binrt
  • Work
    • RTweet
  • Education
    • Twitter Terk