Eda Çelik

Selaam.. Kısaca kendimi tanıtayım o zaman ; takıntılılıyım,simetri hastasıyım,inatçıyım,dengesizim,Ian'ı cok asırı severim benim tanrım o,diğer erkeklere pek güvenmem neyse kısaca demistim ama uzun oldu. mucuk :*