Emma Pallejà Muñoz
Dancer, Student, and Chef in Badalona, España
Hola!!
El meu nom es Emma Pallejà, i tinc 14 anys. Vaig neixer el 27 de maig del 2004. Aquest any he començat a fer 3 d'ESO. L'any que ve acabre l'ESO :).
La meva pasió es escultar música; en les vacances, escultava música quan no tenia que fer res.
Aquest any (2018) he pasat bons i mals moments com cada any, pero sempre amb els amics es poden superar les coses. Les bones amistads mai es perden.
Encara que molts sapiguen que volen fer en un futur, jo encara no sé que en faré. Segurament vagi a fer batchillerat, pero no esta tot decidit, pot ser que cambi d'opinió.
Espero que auqest any sigui ràpid de pasar, encara que aquest curs no sigui el mes fàcil, pero tot es posible. Espero ferne i amistads, encara que les amistads de tota la vida mai es perdràn.