Marcos Alegria Navajo
Student and basketball in Badalona, España
Hola, sóc Marcos. Sóc un estudiant que viu a Badalona, Espanya. Sóc fanàtic de la música, la cuina i els animals. També m'interessen el bàsquet i l'artesania. Podeu veure les meves fotos fent clic al botó de dalt.
M'agrada moltissim el basquet, per aixo jugo en un equip de aqui del barri de Lefià.
M'agradaria l'any que ve aprendre mes a cuinar per aixi contribuir en la casa i a lavegada jugar a videojocs.