Ana Mª Rojo

Òptica-optometrista i amb la diplomatura d'Educació Social he estat treballant en cooperació internacional durant uns anys al Marroc sent la docència una de les meves vocacions i és per això que vaig decidir fer el màster en formació de professorat per a poder exercir de docent de secundària. Durant els curs escolar passat vaig estar treballant en una escola concertada donant classes de formació professional.

M'interessa l'educació i les TIC ja que considero que l'ensenyament actual està desfasat respecte a la societat de la informació i la comunicació en la que vivim.

Aquest és el meu segon semestre a la UOC cursant el màster i espero poder aprendre moltes coses útils per a la meva futura pràctica professional.

Salutacions

Ana

  • Work
    • Biò-Tic, empresa fictícia UOC