aryezeyra zeyra88

İzmir

- İki yüzlü insanları sevmem. Üzerimden ün yapmaya çalışanlarıda sevmem. Üzerimden herhangi bir şey yapanlarıda sevmem.

- İddia ediyorum en hızlı converter’lar arasımda adım vardır, bir iddiam daha var eminim en yavaş çevirmenler arasında da adım vardır.

- Dobra dobrayımdır, ne düşünüyorsam yüzüne söylerim bu yüzden ukala diyorlar bana.

- Haksızlığa gelemem ve haksızlık edene bir şey söylememek için kendimi zor tutarım maksat seviyem yerlere inmesin.

- Bana soru sorana asla yalan söyleyemem.

- Siyasi görüşü her ne olursa olsun kişiyi görüşüne göre yargılamam. O partiden olsan banane, bu partiden olsan banane insan ol yeter yani.

- Birde hayvan severler bu blogdan uzak dursun. Hayvanları sevmediğimden değil hayvanlara tapanları sevmediğimden diyorum daha geçen 1 hayvan sever sayesinde insanların değerini anladım.

- Bir şeyden çabuk sıkılırım. Bu yüzden çevirilerim yavaş işte

-24 yaşındayım ama göstertmem.

- Uzak Doğu ile Yakinen ilgiliyimdir. Dizi ve Filmlerimden anlaşılacağı üzere…

- Göründüğüm gibi değilimdir, yani biraz odunumsuluk soğukluk vardır ama yine de kibar biriyimdir.

- Acayip kin tutarım, öyleki afakanlar basar beni

- Birde Gümüşhaneliyimdir aslen ama herkes ya İzmirli ya da Trabsonlu sanıyor beni.

- Oğlak burcuyum ve haliyle inatçıyım.

-Bana benzeyen (huyu, suyu, sevdiği yemekten içtiği içeceğe kadar) kişileri hiç sevmem, ama zamanla bağrıma basarım tabi

  • Work
    • Yok
  • Education
    • Lise