aryezeyra zeyra88
İzmir
- İki yüzlü insanları sevmem. Üzerimden ün yapmaya çalışanlarıda sevmem. Üzerimden herhangi bir şey yapanlarıda sevmem.
- İddia ediyorum en hızlı converter’lar arasımda adım vardır, bir iddiam daha var eminim en yavaş çevirmenler arasında da adım vardır.
- Dobra dobrayımdır, ne düşünüyorsam yüzüne söylerim bu yüzden ukala diyorlar bana.
- Haksızlığa gelemem ve haksızlık edene bir şey söylememek için kendimi zor tutarım maksat seviyem yerlere inmesin.
- Bana soru sorana asla yalan söyleyemem.
- Siyasi görüşü her ne olursa olsun kişiyi görüşüne göre yargılamam. O partiden olsan banane, bu partiden olsan banane insan ol yeter yani.
- Birde hayvan severler bu blogdan uzak dursun. Hayvanları sevmediğimden değil hayvanlara tapanları sevmediğimden diyorum daha geçen 1 hayvan sever sayesinde insanların değerini anladım.
- Bir şeyden çabuk sıkılırım. Bu yüzden çevirilerim yavaş işte
-24 yaşındayım ama göstertmem.
- Uzak Doğu ile Yakinen ilgiliyimdir. Dizi ve Filmlerimden anlaşılacağı üzere…
- Göründüğüm gibi değilimdir, yani biraz odunumsuluk soğukluk vardır ama yine de kibar biriyimdir.
- Acayip kin tutarım, öyleki afakanlar basar beni
- Birde Gümüşhaneliyimdir aslen ama herkes ya İzmirli ya da Trabsonlu sanıyor beni.
- Oğlak burcuyum ve haliyle inatçıyım.
-Bana benzeyen (huyu, suyu, sevdiği yemekten içtiği içeceğe kadar) kişileri hiç sevmem, ama zamanla bağrıma basarım tabi